یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
تصاویر/ آماده سازی نمایشگاه "شب های مادری"

حوزه/به همت کارگروه بانوان مدرسه علمیه معصومیه قم، نمایشگاه فرهنگی «شبهای مادری» تا هشتم دی ماه میزبان مادران و دختران شهر مقدس قم از ساعت ۱۷ لغایت ۲۱ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این نمایشگاه فرهنگی در محیطی کاملا مادرانه و دخترانه با غرفه هایی متنوع فرهنگی، وتربیتی تا روز ۵ شنبه هشتم دی ماه میزبان تمام بانوان است.

نمایشگاه فرهنگی «شبهای مادری» با محوریت شأن و جایگاه زن در اسلام به همت خانواده اساتید، طلاب و فضلای مدرسه علمیه معصومیه و همچنین جمعی از خواهران جامعةالزهرا(س) و جامعةالمصطفی، طراحی، برنامه ریزی در فضای بیرون مدرسه علمیه معصومیه به اجرا درآمده است.

این نمایشگاه دیدنی و پرمحتوا که از شب گذشته تا پنجشنبه شب میزبان مادران و دختران علاقه‌مند است. غرفه‌های این نمایشگاه شامل؛ موضوعات مربوط به خردسالان، کودک و نوجوان، شهدای مقاومت، بین الملل، گفتگوی چهره به چهره، غرفه بدون مرز، غرفه محصولات عفاف و حجاب و کالای ایرانی و همچنین غرفه «ارائه» است که در غرفه ارائه، اساتید خواهر حضور به هم می‌رسانند و پیرامون موضوعات مختلف اعم از نقد رسانه، نقد محتواهای رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی، نقد بازی‌های اینترنتی و فضای مجازی و اصطلاحاً عنوان «جنگی که بود، جنگی که هست» را ارائه می‌دهند.

حضور میهمانانی از کشورهای مختلف جهان به منظور گفت وگوی چهره به چهره با مخاطبین و بازدیدکنندگان این نمایشگاه، برنامه دیگر این حرکت فرهنگی است.

غرفه «گفتگو» نام یکی از غرفه های این نمایشگاه است که در این غرفه سعی شده در یک فضای خواهرانه و صمیمی به اصطلاح «هر آنچه دل تنگت می خواهد بگو» در قالب گپ و گفت بین مخاطبین و مجریان و غرفه‌داران یک گفتگوی صمیمی شکل بگیرد تا بتوانند آنچه که از شبهات دینی، گره‌های ذهنی در موضوع عفاف و حجاب وجود دارد، مطرح شده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه که ویژه «خواهران» می باشد تا هشتم دی همه روزه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۱ میزبان علاقه مندان است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha